איך לעצב אולם לחתונה קטנה? המדריך לעיצוב החתונה המושלמת

האולם לחתונה כבר נבחר ועכשיו צריך לחשוב איך לשוות לו את המראה המושלם לחתונה. איך לעצב כל חלל באופן מושלם לחתונה מרגשת ובלתי נשכחת? מה העלויות הצפויות של עיצוב חתונה והאם באמת אפשר לעשות את זה לבד? כל התשובות בהמשך המאמר.
חתונה קטנה

כשמדובר בחתונות גדולות, ברובם המכריע של המקרים נעזרים הזוגות הנישאים בשירותי עיצוב של ספקים המתמחים בכך, והם גם מי שיהיו אמונים על הזמנת סידורי הפרחים, מיקומם על השולחנות, ניפוח הבלונים ועוד. לעומת זאת, במקרה שבו צריך לעצב אולם לחתונה קטנה, ניתן לחסוך את עלויות המעצב החיצוני.  במאמר זה נסביר איך זוגות יכולים לעצב את האולם בעצמם, לתת את הטאץ' האישי ועל הדרך גם לחסוך כסף.   

השלב הראשון בעיצוב אולם לחתונה קטנה – בחירת נושא

השלב הראשון בדרך לעיצוב "עשה זאת בעצמך" לחתונה קטנה ומרגשת הוא בחירת נושא לעיצוב אולם החתונה ( או הגן). לכל זוג ובעיקר לכל כלה, יש לפחות מחשבות כלליות על אופי החתונה שהיא רוצה ומה הקונספט המועדף עליה. זה הזמן ליישר קו ולהחליט על נושא שיחבר בין מרכיבי העיצוב של החלל, וגם למי שאין אספנו כמה רעיונות:

  1. חתונה באווירת חלומות
  2. חתונה באווירה כפרית
  3. חתונה באווירת שנות ה-80
  4. חתונה "יוקרתית"
  5. חתונה מלכותית
  6. חתונה מהאגדות
  7. חתונה פרחונית בהשראת האביב
  8. חתונה "סתווית"

כמובן שניתן לבחור בכל נושא שהוא וכיד הדמיון הטובה על בני הזוג. מרגע שהוחלט על נושא החתונה מגיע שלב הגדרת התקציב. במידה והתקציב שניתן להעמיד לטובת העיצוב אינו גבוה, דרך מצוינת לחסוך כסף היא לגייס בני משפחה וחברים למשימות העיצוב והביצוע. חברה עם "ידיים טובות" שיכולה להכין אלמנטים דקורטיביים לשולחנות, כך גם תוכלו לגייס חברים למיקום סידורי הפרחים ושאר האלמנטים הדקורטיביים על השולחנות ולחסוך מאות שקלים.

עיצוב אולם לחתונה בטאץ' אישי – עד הפרט האחרון

חלק בלתי נפרד מעיצוב חתונה שהופך אותה לבלתי נשכחת הן המתנות לאורחים. הן יכולות להיות מונחות על השולחנות או שניתן לחלק אותן ביציאה מן האולם, מזכרת מהחתונה הקסומה כמו חבילת שוקולדים קטנה באריזה מעוצבת עם ברכת תודה קטנה מהזוג המאושר. כמובן שגם את המתנות האישיות, כמו את שאר האלמנטים העיצוביים בחתונה ניתן לעשות בשיטת "עשה זאת בעצמך" וגם בעזרת החברים והמשפחה.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

באותו נושא...