הפקת אירועים בטבע – היתרונות, החסרונות ומה שביניהם

עבור חלק לא מבוטל מציבור הגולשים/ות, הפקת אירוע בטבע היא לא פחות מאשר הגשמת חלום. בין אם זאת חתונה על חוף הים כשברקע שקיעה ציורית, בר מצווה מרגשת על פסגת המצדה, אירוע קסום על גדות נחל טובל בירק או לחלופין אירוע מלהיב בלב המדבר, כשמעל פרושה שמיכת כוכבים. הפקת אירועים בטבע מבטיחה אירועים יוצאי דופן שלא יישכחו במהרה. עבור מי ששואפים/ות להותיר רושם בל יימחה על אורחיהם/ן, אירוע בטבע היא הבחירה האולטימטיבית. ונשאלת השאלה - מה המחיר? במה כרוכה הפקת אירוע בטבע ומה החסרונות?
חתונה בטבע

לאיזה סוג אירועים מתכוונים כשמדברים על הפקת אירועים בטבע?

למעשה, הפקת אירועים בטבע יכולה להתאים כמעט לכל סוגי האירועים. זאת כמובן כתלות במסגרת התקציבית המוקצית וכמות כאב הראש שהאחראי/ת על ההפקה מסוגל/ת לספוג. שכן, הפקת אירוע בטבע עלולה להיחוות ככאב ראש לא קטן. כאשר עורכים אירוע בגן אירועים או אולם, כל התשתיות כבר קיימות: החל מהדברים הפשוטים והברורים מאליהם כביכול כמו חשמל, מים זורמים או תאי שירותים, ועד שולחנות, במה, אמצעי תאורה, הגברה וכיו"ב. כשמדברים על הפקת אירועים בטבע, התפאורה הנהדרת והייחודית היא הקבוע היחיד במשוואה. לכל שאר האמצעים הלוגיסטיים על מארגני/ות האירוע לדאוג בעצמם/ן – וזה כולל גם את פינוי הציוד מהשטח והשארתו נקי מאשפה בסיום.

למה הפקת אירועים בטבע כל כך מבוקשת?

התשובה לשאלה הזאת פשוטה מאין כמוה: אירועים בטבע הם מיוחדים, והם מותירים רושם עז על כל הנוכחים/ות בהם. זאת בתנאי שהם מתנהלים ללא תקלות. אחד הכללים הראשונים להפקת אירוע בטבע הוא היערכות מראש לתקלות – דאגה לגנרטור חשמל ולגנרטור גיבוי, ציוד כיבוי אש זמין, מספר מספק של תאי שירותים ניידים, מכלי מים בכמות מספקת, וספיירים. לכל פרט ופרט מהציוד הנחוץ להפקה חשוב להכין חלופה מראש. כי בניגוד ל"תנאי המעבדה" האולטימטיביים מהם נהנים/ות בהפקות אירועים באולמות וגני אירועים, בהפקת אירוע בטבע ובייחוד כשמדובר בלוקיישן מרוחק, תקלות הן עניין שבשגרה. לכן ההיערכות אליהן היא הכרח ולא מותרות. מיותר לציין, שבגלל הצרכים הלוגיסטיים הייחודיים, עלויות הפקת אירוע בטבע לרוב גבוהות בהרבה מאשר עלויות הפקה של אירוע "רגיל". ואחרי כל זאת, עדיין הפקת אירועים בטבע מבטיחה חוויה מיוחדת וחד פעמית שעבור חלק מהגולשים/ות לגמרי שווה את המחיר!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

באותו נושא...