איך הופכים בר מצווה קטנה לחגיגה גדולה?

חגיגת בר מצווה היא חוויה של פעם בחיים וככזאת השאיפה היא תמיד לחגוג אותה בגדול! במאמר זה נסביר איך אפשר להפוך גם בר מצווה קטנה לחגיגה גדולה – כי גודל השמחה באולם הוא לא כמספר המוזמנים אלא כגודל האהבה והשמחה שבלב.
bar-mitzvah

טרנד האירועים הקטנים ובכלל זה גם חגיגות בר מצווה קטנות, שטף את הארץ עוד לפני מגבלות הקורונה ולאחר שאלה הוטלו, משפחות רבות נוספות בוחרות לחגוג את היום המיוחד של בנן באירוע מצומצם ובהתאם להנחיות. בהמשך המאמר נשתף את הקוראים/ות בכל הטיפים לחגיגת בר מצווה קטנה, שמחה ומיוחדת.

טיפים גדולים לחגיגת בר מצווה קטנה

לחגיגת בר מצווה קטנה, יש פוטנציאל ענק להפוך לחגיגה הרבה יותר שמחה ומלאת אהבה מבר מאשר בר מצווה גדולה.

  • אחת הדרכים לגרום לכך, היא לערוך רשימת מוזמנים מוקפדת במיוחד ובהתאם לרוח האירוע שאנחנו מתכננים/ות. לדוגמא, אם הכוונה היא לערוך מסיבה צעירה ותוססת, נזמין בעיקר ילדים – חברים מבית הספר, מתנועת הנוער, מהחוג ו/או בני דודים בטווח הגילאים המתאים.
  • אם הרצון הוא לערוך אירוע בוגר ומשפחתי יותר, הדגש בהזמנות יהיה על בני המשפחה – הדודים/ות הסבים והסבתות וכו'.
  • דרך נוספת להפוך בר מצווה קטנה לאירוע גדול, היא דיוק בבחירת האולם. ההמלצה שלנו היא לבחור אולם קטן, שייראה מלא ושוקק חיים גם עם מספר מוזמנים מצומצם. יתרה מכך, בחירה במיקום מיוחד לקיום חגיגת בר המצווה, תהפוך אותה לבלתי נשכחת ותותיר רושם בל יימחה על האורחים/ות.ועל חתן בר המצווה כאחד.
  • את החלל בו תיערך המסיבה, מומלץ לקשט בבלונים, סרטים צבעוניים, שלטים דקורטיביים ועוד ועוד, כיד הדמיון הטובה עלינו – ובהתאם לטעמו האישי של חתן השמחה. לדוגמא, ניתן לקשט אולם אירועים קטן לקראת בר מצווה של נער צעיר שחובב כדורסל, בבלונים בצבעי הקבוצה שהוא אוהד, או לחלופין משחק בה ולקשט עם פריטים כמו כדורי סל בגדלים שונים, סלים קטנים וכיו"ב.

בר מצווה קטנה – שמחה גדולה

גם בר מצווה קטנה עם מספר מוזמנים מצומצם יכולה להיות מסיבה מלאת התרגשות ושמחה. הקפדה על תכנון, השקעה בפרטים הקטנים ומחשבה על התאמת החגיגה לקהל היעד תהפוך כל מסיבת בר מצווה לאירוע בלתי נשכח.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

באותו נושא...