למה גני אירועים בשפלה כל כך מבוקשים?

בין גדרה וחדרה ואפילו מעבר להן, לא ניתן למצוא כמעט אחד/ת של היו בחתונה או בר מצווה באחד מעשרות גני אירועים בשפלה. גני האירועים באזור זה מבוקשים ביותר, גם על ידי זוגות ומשפחות מאזור המרכז ואפילו השרון, וגם על ידי חוגגים וחוגגות מאזור הדרום. אחת הסיבות לכך היא הנגישות הגבוהה, אך גני אירועים בשפלה נהנים מהרבה יתרונות נוספים שהופכים אותך לכל כך אטרקטיביים למסיבות ואירועים חגיגיים.
wedding-couple

מה היתרונות של גני אירועים בשפלה?

כפי שהזכרנו בקצרה בפסקה הקודמת, ככלל אזור השפלה נגיש ביותר לחלקים נרחבים מתושבי ישראל. במיוחד תושבי המרכז עם הרבה מוזמנים ( משפחה או חברים) מאזור הדרום. אחד המקרים השכיחים, הוא כשבן זוג מאזור השרון ואפילו הצפון בוחר לקשור את חייו עם בת זוג דרומית. בחירה בגן אירועים בשפלה תאפשר למוזמנים משתי המשפחות הגעה נוחה יחסית.

גני אירועים בשפלה מאפשרים חתונה ,היברידית" - בחוץ ובפנים

מאפיין נוסף של גני אירועים בשפלה ההופך אותם לאטרקטיביים ביותר הוא העובדה שברובם השכילו לשלב גן אירועים ואולם, כך שמתאפשר לקיים את קבלת הפנים והחופה בחוץ ושאר הערב מתקיים בחלל סגור – ממוזג בקיץ ומחומם בחורף. בייחוד כשבישראל שיא עונת החתונות נופל על חודשי הקיץ הלוהטים, האופציה "לברוח" למזגן קורצת לזוגות רבים. יתרה מכך, הדואליות הזו שמאפשרת לשלב חופה חיצונית עם מסיבה בתוך מבנה אטרקטיבית גם בחורף. כשבאזור השפלה הטמפרטורות לא יורדות אל מתחת לאפס…ולרוב מזג האוויר נוח, זוגות רבים שמחים לקיים חופה בחוץ ולאחר מכן להיכנס פנימה לאולם המחומם.

גני אירועים בשפלה מתאימים במיוחד לאירועים גדולים

היתרון המשמעותי השלישי של גני אירועים בשפלה הוא הגודל – רוב גני האירועים בשפלה רחבי ידיים ומאפשרים חתונות בהיקפים גדולים עם 400, 500 ואפילו 1000 מוזמנים. עבור לא מעט זוגות ומשפחות מדובר ביתרון משמעותי שמאפשר להזמין את השכנים, הקולגות לעבודה, החברים מהצבא, מהאוניברסיטה, המוכר מהמכולת שתמיד עושה מחיר ועוד ועוד.

כשבוחרים לקיים חתונה, בר מצווה וכל שמחה שנבחר לחגוג באחד מגני האירועים בשפלה, היתרונות הם רבים – עכשיו נותר רק לבחור את הגן המושלם.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

באותו נושא...